Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 20 May 2024 21:37:07 +0300

Tere!

Hiiumaa Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/03840 aadressile Hiiu maakond, Hiiumaa vald, Poama küla, Hiiu// 
Hütimaa// Ojakalda (null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: kooskõlastamiseks pädevale asutusele

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26987946>  (menetlus nr: 
429206), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Hiiumaa Vallavalitsus) või menetleja (MARIANNE KIRSI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister